De wijkgemeente Pieterskerk in Breukelen wil een veilige kerk zijn voor iedereen. We zijn open en transparant. Ervaart u dit anders en voelt u zich niet veilig? Dan zijn er interne en externe vertrouwenspersonen waarmee u in contact kunt treden.

We willen graag dat je je veilig voelt in de Protestantse Gemeente Breukelen (PGB). Veilig om te zijn wie je bent. Veilig om je geloof te beleven. Maar ook om nare en vervelende dingen bespreekbaar te maken, die je zijn overkomen of die je gesignaleerd hebt. Dat geldt voor alle plekken waar we werken en samenkomen. De Algemene Kerkenraad heeft daarom de gedragscode van de PKN overgenomen.
Meer informatie over dit belangrijke onderwerp vindt u op onze gezamenlijke website pknbreukelen.nl/veilige-kerk.