Kerknieuws 17 juni en weekbrief

Download het laatste nummer van Kerknieuws (pdf). Dit nummer blijft 3 maanden beschikbaar. / Weekbrief nr. 25

Heb jij Lef?

Durf jij te vertrouwen? Heb je het lef om uit je comfortzone te stappen en te vertrouwen op iets groters dan jezelf?
Tijdens de jeugddienst op 25 juni om 10.00 uur in de Pieterskerk gaan we samen ontdekken wat het betekent om lef te hebben. We zullen ons specifiek richten op het vertrouwen op Jezus en hoe dit ons kan helpen om onze angsten te overwinnen en onze volle potentie te bereiken.
Dus kom langs en maak deel uit van deze unieke ervaring. Samen kunnen we groeien, leren en elkaar bemoedigen. Wees niet bang om een stap in het onbekende te zetten, want we geloven dat Jezus altijd aan onze zijde staat.
De muziekgroep van het Witte kerkje werkt mee aan deze dienst die staat onder leiding van Ds van Ark en die door het jeugdcomite van de Pieterskerk is voorbereid.