Kerkbalans 2021: Geef vandaag voor de kerk van morgen

Actie kerkbalans 2021 Pieterskerk Breukelen

Pieterskerk Breukelen start actie Kerkbalans 2021

De landelijke actie kerkbalans 2021 is van start gegaan bij de wijkgemeente Pieterskerk in Breukelen. Traditioneel is dit de periode dat gemeenteleden en gasten van verschillende kerkgenootschappen hun jaarlijkse bijdrage toezeggen. Ook in Breukelen gaan de vrijwilligers op pad om enveloppen weg te brengen en op te halen. Hopelijk met een mooi resultaat zodat de kerk ook in Breukelen haar deuren open kan houden en er voor u kan zijn. Meer informatie is te lezen in de brief die bij de leden van de wijkgemeente is bezorgd. Ditmaal kan er ook digitaal toegezegd worden. Meer informatie over de mogelijkheden om de kerk te steunen vindt u op de pagina financiën. Op de pagina Kerkbalans staan ook richtbedragen genoemd om uw bijdrage te kunnen bepalen. Een minimum van 50 euro is fijn om de jaarkosten van leden te kunnen dekken, meer is nodig om de kerk ook in stand te kunnen houden.

Zijn er dingen voor u niet duidelijk of heeft u vragen, schroom niet contact op te nemen met Dick Oosthoek, dat kan per mail [email protected] of door te bellen naar 0346 266 942