Digitaal collecteren en doneren

Het is zover. U kunt vanaf heden ook via ideal en via een collecte app uw bijdrage geven voor de verschillende acties die er zijn. De wekelijkse collecte, Kerknieuws, Zending, bestellen van collectemunten, Kerkbalans etc. Het kan nu allemaal digitaal. We hebben een echte app voor de Protestantse gemeente Breukelen gemaakt, de APPOSTEL. U kunt op de pagina Financieel bijdragen betalingen doen door op de bankrekeningnummers te klikken. U kunt via een aparte website betalen met ideal of de app downloaden uit de Googel Play Store of App store van Apple. De laatste optie is het meest eenvoudig. Later kunnen we de app ook gaan gebruiken als agenda en om nieuws te delen. Voorlopig is het financiële gedeelte opgeleverd.

Apple download Appostel
Google Play store download Appostel

Het is een zeer gebruiksvriendelijke app. Toch hulp nodig?
Bekijk dan deze instructie voor uw tablet of telefoon.