Actie kerkbalans, steun de Pieterskerk

Kerkbalans is een landelijke campagne en initiatief van de gezamenlijke kerken. Met meer dan 2000 deelnemende kerken is het de grootste fondsenwervende actie in Nederland. Parochies en gemeenten krijgen geen subsidie en hebben daarom een financiële bijdrage nodig van hun leden om te kunnen bestaan. Zo blijven ze van waarde voor hun leden en de samenleving. De actieperiode loopt van 16 tot en met 31 januari 2022. Ook de wijkgemeente Pieterskerk doet mee aan deze actie. Wilt u een bijdrage leveren aan de instandhouding van de wijkgemeente of van het gebouw de Pieterskerk dat kan.

Kerkbalans 2021 Pieterskerk Breukelen

In bijgaande brief leest u meer over de wijkgemeente Pieterskerk en de oproep tot een bijdrage. Geen brief ontvangen en toch bijdragen? Dat kan natuurlijk via de volgende betaallink. Op deze website staat een uitgebreide pagina over kerkbalans met ook een indicatie voor de hoogte van uw gift in relatie tot uw inkomen. Dan heeft u een beetje een richtingaanwijzer.

Wilt u wel bijdragen aan de instandhouding van het gebouw de Pieterskerk, maar niet aan de geloofsgemeenschap, dat kan door een bidjrage te geven een de culturele ANBI Stichting Vrienden van de Pieterskerk via de volgende link.